Fredag den 1. maj startede  læge Livia hos os.

Livia er uddannet læge, og skal være hos os i 6 mdr som led i sin videreudannelse til speciallæge. Livia har egne konsultationer, og superviseres af Jonas og Liselotte.  Vi håber I vil tage godt imod vores nye læge.

MVH Jonas og Liselotte

Fra uge 27-33 holder lægerne og personalet ferie på skift. Klinikken er åben som vanligt. Vi er lidt færre i klinikken, så der kan forekomme lidt længere ventetid.

Generelt: Telefonen er lukket kl 10-10.15, og 12.30-13.00. Der henvises til akut nr.
Lægerne Liselotte Hyllested og Jonas Emil Sabroe holder fri på skift om fredagen hhv lige og ulige uger.

OBS. Mails besvares først når lægen er tilbage.

MVH Lægerne i Helsingør